lördag 25 oktober 2008

Grus i maskineriet.

Nu börjar jag verkligen bli less på mitt sjukdomstillstånd! Ska aldrig penicillinkuren börja hjälpa någon gång? Ok, själva kuren ska pågå i tio dagar. Jag har just nu exakt lika många kvar att knapra, som jag gjort hittills. Och det kanske är så att det tar närmare tio dagar att bli av med vad-det-nu-är som ställer till det i min kropp.

Men det borde väl kunna gå snabbare, kan man tycka. Det är i alla fall 2008!
Har beslutat att hjälpa de små mögelsvamparna på traven. Därför äter jag nu spagetti med vitlöksklyftor indränkt i sweet chili sauce. Får se om det är något annat än svett som tränger ut ur porerna nu... Har även applicerat några kluttar tigerbalsam på väl valda platser i mitt ansikte. Känns väl sådär... men ont ska med ont fördrivas! Kanske kan det till och med bli en liten försiktig promenad om en stund...

Inga kommentarer: