onsdag 18 juli 2007

Snygga på jobbet...

Visst ser vi väl tjusiga ut, Malin och jag..? En helt vanlig

morgon i juli...
Tisdagen den 17 juli gick i cyklingens tecken. Expertkommentatorn och tidigare cykelproffset Anders Adamsson gästade oss och redde ut begreppen kring Tour de France. En man från Hällefors förklarade hur cykelbingo går till och så kunde Cykelfrämjandet i Örebro tipsa om en och annan lämplig rundtur för den cykelsugne.
Självklart hade både Malin och jag åkt cykel till jobbet den morgonen. Att vi inte cyklar tillsammans på fritiden, kanske förklaras av bilden... Och det beror inte enbart på Malins utvecklade sinne för snits och stil... På tal om snits och stil så påpekade cykelexpert Adamsson för Tomas att orakade ben på en cyklist är en styggelse...







1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill påpeka att varesig du cyklar eller går,bilar eller står. Stanna hos mig i HJÄLMARKIOSKEN nästa gång skall jag bjuda dig på glass av sällan skådat format och smak.
Sommar hälsningar Peter Hedqvist
Hjälmarkiosken.