fredag 12 oktober 2007

Nu kan man anmäla sig!


Redan nu, innan ens bansträckningen är offentliggjord, börjar intresserade höra av sig. En av de stora frågorna för närvarande gäller själva deltagandet. Hur gör man om man vill vara med? Svar: Man fyller i anmälningsformuläret!
Du kan även använda formuläret om du till exempel har frågor kring arrangemanget. Det kan handla om allt från var man kan parkera stallets bussar, till om det finns glutenfritt korvbröd hos korvgubben i målfållan.
Nej, något datum för evenemanget finns inte ännu! Nej det kostar inget att anmäla sig!

4 kommentarer:

Kalle sa...

När offentliggörs startlistan så man vet hur man ska lägga upp taktiken?

tompa sa...

Nu tror jag inte att man ska lägga upp sin taktik i första hand utefter vilka de andra deltagarna är... snarare är det väl bansträckningen som borde vara intressant. Å hade du frågat efter den, så hade jag svarat att hela touren kommer att presenteras så snart jag får fart på min andra dator. För det är i den som jag har mitt kartprogram...

Kalle sa...

Jag underskattar inte mina medtävlare! Därför satsar jag mer på att ta reda på allt om dom. Hur bansträckningen blir spelar ingen roll för en cyklist i min form.

tompa sa...

Härlig inställning Karl-Eric! Förutom att du måste tampas med mig, vilket kan bli nog så tufft då jag redan nu känner att jag kommer att vara i sällan skådat slag när Östernärketouren drar igång, så tyder mycket på att carboncykeltrampare PB kommer att göra sitt bästa för att s a s köra skiten ur oss andra... Jag ber om ursäkt för språkbruket, men han är sån...