lördag 25 augusti 2007

Ute å cyklar?

Dä ä mycke' nu... av allting utom cykling. Sen jag pangade huvudet i brädan förra veckan (se tidigare blogg), har det inte blivit mycket trampat. I alla fall inte på cykeln. Kände mig ganska smådassig ett par dagar efter smällen, sedan skulle det paddlas drakbåt med jobbarkompisarna... jo visst... vi gick vidare, så där "rök" en kväll till... men det var det värt, för vi hade ganska kul!


Samtidigt så gör jag sista veckan på jobbet innan semestern... Vikarier ska installeras... Åsså håller vi ju på med husförsäljning samtidigt som det ska packas och fixas inför avresan från Skavsta klockan 06:45 på måndag morgon...
Summan av kardemumman är i alla fall att cykeln står där den står i garaget. Och kommer troligen att få göra så i tre veckor till. Sedan, när vi kommer tillbaka, då..!
Dessutom så finns ju chansen att jag hittar en cykeluthyrare i Kalabrien... Så nu loggar jag ut för en tid och återkommer i armvärmarnas tid... Ciao!

Inga kommentarer: