fredag 23 januari 2009

Äntligen ordning!

Nu är säsongen äntligen igång! Började i lördags med ett lättare testpass på en dryg halvtimme. Oj, vad det kändes länge sedan sist...
I söndags hängde jag på CK.se:s videodistanspass. Vi var 4 stycken som körde tillsammans i en och en halv timme, drygt. Jag satt i Kalmar, de övriga i Hässleholm, Västerås och Tyresö. Funkade kanon!

I måndags blev det lite mer intervallbetonat och i går (torsdag) kördes ytterligare ett intervallpass. Innan torsdagspasset kämpade jag ganska frenetiskt med att försöka hitta anledningar till att inte vara med. Men det kändes till slut ganska ihåligt. Det var ju kort och gott latmasken som försökte få mig på fall.
Dock segrade förnuftet till slut och jag anslöt mig till resten av gänget lagom till att uppvärmningen rullade igång.
Nu blir det vila över helgen i Örebro, sedan väntar ett pass tillsammans med de andra galningarna runt om i Sverige, på måndag kväll...

Hörs!

Inga kommentarer: