fredag 21 december 2007

Ledigt...

Nu tar jag julledigt... Ingen dator, ingen cykel, inget bloggande...
Eftersom jag jobbar på julafton så har jag min julledighet uppdelat i två halvor. Den första halvan infaller just nu (fredag lunch) till och med söndag kväll. Den andra halvan utgörs av juldagen och annandagen...

Om vädret tillåter blir det cykling på juldagen. Annars ett trainerpass... Så fram tills dess får min vilande kropp fortsätta att befinna sig i vila. Allt enligt gamla pålitliga, men alltjämt gällande fysikaliska lagar från förr.

Får härmed passa på att hälsa eventuella läsare av denna blogg en riktigt God Jul!

Kläm gärna in en kommentar om du känner för det. Eller fyll i intresseblanketten för Tour de Östernärke. Det är lite på gång där, kan jag säga! Lev väl och kör försiktigt, vi hörs!



1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle gärna vilja uppdateras ang Tour de Östernärkeloppet! Vad händer just nu? Är målflaggan sydd? Har startskotten köpts in? Finns termosar så det räcker? Fungerar tidtagningssystemet? Kan man lita på att vädret är så behagligt som har utlovats? Är kranskullan polerad?